Cea de-a doua sesiune a programului pilot „Online Marketing Academy” , organizat de Google în colaborare cu agenții partenere și universități românești de top din domeniul economic, tehnic și de comunicare va începe la sfârşitul acestei luni. Programul are ca obiectiv dezvoltarea și sprijinirea viitorilor specialiști în domeniul online.
Prima fază a programului Online Marketing Academy s-a derulat în toamna anului trecut în 4 orașe, Cluj-Napoca, Sibiu, Timișoara și București, și a cuprins cursuri de noțiuni de bază în online marketing. În total au fost susţinute peste 150 de ore de curs pentru peste 1500 de studenţi.
Obiectivul final al programului este ca participanții să obțină certificarea Google Certified Individual (GQI), iar apoi plasarea acestora pe poziții de „account manager” sau “online marketing specialist” în agenții de marketing sau „online marketing managers” în companii de top.
„Cu aproximativ 100 de mii de companii prezente online, România are un potențial important de dezvoltare. Există mult loc de creștere în zona de online, în condițiile în care un număr nu foarte mare din aceste companii folosesc servicii de promovare online, iar cunoștințele în acest domeniu sunt încă destul de restrânse. Prin acest program, ne-am propus să pregătim și certificăm un număr semnificativ de persoane, iar apoi le sprijinim să își găsească un loc de muncă în agențiile de online”, a declarat Rareș Rusu, Marketing Manager, Google România.
Ce urmează
Dacă în prima parte au fost vizate noțiunile de bază, a doua sesiune a programului Online Marketing Academy va cuprinde 10 cursuri de tehnici avansate de online marketing, pe teme precum: cum să foloseşti AdWords pentru promovarea afacerilor online și atragerea de noi clienți, cum funcționează agențiile de marketing, mobile advertising, Advanced Search & Display.