Zgârcitul are două mâini. Una lungă, cu care ia, şi alta scurtă, cu care dă. Vechea zicală i se potriveşte perfect şi afaceristului salontan Dorel Ungur.
BIHOREANUL a aflat că miliardarul îmbogăţit din petrol a ajuns din nou în atenţia organelor judiciare pentru o infracţiune pe care, de regulă, o comit găinarii de rând: şoferul său era pus să transporte muncitorii cu un microbuz având numere şi acte false. Iar asta doar pentru ca patronul să evite plata taxei de înmatriculare în contul statului...
Stop la Penny
Povestea maşinii "clonate" a lui Dorel Ungur a început pe 30 noiembrie 2011, când poliţiştii salontani au oprit un microbuz Ford Transit cu numărul de înmatriculare BH-10-CPC în faţa supermarketului Penny din centrul oraşului. La volan se afla Costel Lăcureanu, un tânăr de 26 ani, angajat al afaceristului pe cât de cunoscut, pe tot atât de controversat.
Implicat în construcţii, imobiliare şi petrol, Ungur şi-a început afacerile cu carburanţi, împânzind zona Salontei cu staţii purtând sigla CPC (Compania Petro Crişana Oil). Prima benzinărie şi-a construit-o pe drumul ce duce spre Vama Salonta, dar pe care în 1996 i-a vândut-o lui Adrian Tărău (foto), fiul fostului prefect, cu care se împrietenise. Imediat după aceea, a demarat construirea altei staţii, chiar vizavi, motiv pentru care Tărău s-a supărat foc, iar de atunci au rămas duşmani.
În ultimii ani, afacerile milionarului au explodat şi mai mult, graţie prieteniei cu fostul deputat PDL Ştefan Seremi, care pe vremea când partidul era la putere l-a ajutat să se "lipească" de lucrări de infrastructură în judeţ, cea mai cunoscută fiind reabilitarea DN 79 Oradea - Salonta.
Clona pe roţi
În ziua în care a fost oprit de poliţişti, Costel Lăcureanu, şoferul Crişana Pro Construct, una dintre firmele lui Ungur, ieşise în oraş să schimbe cauciucurile microbuzului cu care, de r