Facebook a prezentat aseară noul design al News Feed-ului. Printre avantaje, susţine compania, se numără imaginile mai mari, feed-urile multiple, dar şi o experienţă mai bună pe device-urile mobile.
Deşi abia a fost prezentat, utilizatorii au şi început să se întrebe ce anume mai concret trebuie să facă pentru a beneficia de noul layout cât mai repede.
Ei bine, pentru început trebuie să accesaţi acest link facebook.com/about/newsfeed. Apoi, faceţi click pe butonul verde, din partea de jos a paginii, pe care scrie “Join Waiting List”.
Cam asta este tot ce puteţi face, pentru moment. De acum încolo, trebuie doar să aşteptaţi acceptul Facebook de a testa noul Homepage. Nu este însă cunoscut cât de mult va dura acest proces, relatează Mashable.
Facebook a ţinut să precizeze în cadrul conferinţei faptul că noul News Feed va începe să ruleze pe profilurile utilizatorilor chiar de astăzi.
Citeşte şi Schimbare importantă la Facebook. Cum arată noul News Feed
Facebook a prezentat aseară noul design al News Feed-ului. Printre avantaje, susţine compania, se numără imaginile mai mari, feed-urile multiple, dar şi o experienţă mai bună pe device-urile mobile.
Deşi abia a fost prezentat, utilizatorii au şi început să se întrebe ce anume mai concret trebuie să facă pentru a beneficia de noul layout cât mai repede.
Ei bine, pentru început trebuie să accesaţi acest link facebook.com/about/newsfeed. Apoi, faceţi click pe butonul verde, din partea de jos a paginii, pe care scrie “Join Waiting List”.
Cam asta este tot ce puteţi face, pentru moment. De acum încolo, trebuie doar să aşteptaţi acceptul Facebook de a testa noul Homepage. Nu este însă cunoscut cât de mult va dura acest proces, relatează Mashable.
Facebook a ţinut să precizeze în cadrul conferinţei faptul că noul News Feed va începe să ruleze pe profilurile util