Ford a lansat in februarie varianta restilizata a celei de-a sasea generatii Fiesta, in cadrul unui test drive organizat la Azuga, model pentru care se asteapta sa depaseasca vanzarile de 1.860 unitati de anul trecut.
Fiesta este cel mai vandut model de segment B, piata care anul trecut s-a ridicat la 11.660 de unitati, reprezentand circa 18% din vanzarile totale de automobile.
Cele 16 masini de test Fiesta au fost configurate la fel, cu pachetul de dotari Titanium si motorul de 1 litru EcoBoost de 100 CP, care in versiunea cu 5 usi au un pret de 14.650 euro cu TVA.
Cel mai ieftin Fiesta are un pret de 11.400 euro cu TVA, pentru motorul de 1,2 litri 60 CP benzina cu 3 usi si 11.900 euro cu TVA pentru varianta cu 5 usi (10.900 euro cu TVA prin oferta Ford).
Modelul de test cu motorizarea pe benzina de 1 litru EcoBoost 100 CP, cu trei pasageri, a inregistrat un consum de 5,2 litri in afara orasului, pe ruta Azuga-Bucuresti.
Noul Fiesta este usor de condus, este bine insonorizat, placut la gropi si destul de stabil in curbe. Motorul EcoBoost are destula putere pentru o depasire fara risc si accelereaza foarte rapid dupa ce depasim 4.000 de ture. Este un motor mic, economic, puternic si silentios.
Fiesta facelift vine cu o noua capota si grila modificata, proiectoare led pentru versiunea Titanium, un nou design pentru stopuri si eleron, precum si 5 culori noi.
Schimbarile la interior constau intr-un nou design pentru usi, iluminarea bordului in culoarea ice-blue, un nou design al consolei centrale, sistem de navigatie, tapiterii noi, elemente cromate si un nou model de cotiera.
Pentru facelift este disponibil sistemul Active City Stop, activ la viteze de pana la 30 km/h. Sistemul foloseste un senzor pozitionat in fata oglinzii retrovizoare si ajuta soferul prin franarea automata a masinii daca detecteaza un pericol in fat