• Municipalitatea a anuntat ca renunta la improvizatia de ocolire a Fundatiei si a hotarat sa inchida circulatia tramvaielor de pe traseele 8, 1 si 13
Singurele mijloace de transport public electrice vor fi scoase de pe mai multe trasee din Iasi. Masura este luata dupa ce edilii locali au renuntat la ideea montarii unei linii provizorii care ar fi trebuit sa ocoleasca intersectia din zona Fundatie, masura considerata necesara pentru construirea pasajului subteran Mihai Eminescu. Desi era finalizata in proportie de 70 la suta, "bucla" a fost abandonata de municipalitate si, odata cu aceasta, se renunta la tramvaiele de pe traseele 8, 1 si 13. Ca masura complementara, primarul Gheorghe Nichita a anuntat ca va cumpara inca 50 de autobuze second-hand, care ar trebui sa suplineasca lipsa tramvaielor.
"Am avut discutii dure cu constructorii pentru ca, la un moment dat, am fost in impas. Era cat pe ce posibil ca ei sa se retraga de pe acest amplasament. Am luat decizia ca de pe 11 martie sa lucram in doua schimburi, asa am convenit cu dansii, sa refacem graficele de executie a lucrarilor si sa oprim eventual in luna martie tramvaiul spre Copou. Vom incepe din nou cu autobuzele pentru ca dansii sa poata lucra in axul pasajului". Dupa ce a cumparat 20 de autobuze second-hand la suprapret, de la o firma fantoma din Barlad, municipalitatea va cumpara inca 50 de autobuze. Masinile vor fi folosite pe mai multe trasee din oras, in care vor fi scoase tramvaiele. Pe langa vagoanele de pe traseele 8, 1 si 13, care vor fi oprite pe perioada lucrarilor la santierul din Piata Mihai Eminescu, este posibil ca tramvaiele care circula prin zona industriala sa fie oprite.
• Municipalitatea a anuntat ca renunta la improvizatia de ocolire a Fundatiei si a hotarat sa inchida circulatia tramvaielor de pe traseele 8, 1 si 13
Singurele mijloace de transport