Social Impact Award dă startul unei noi competiţii de idei de antreprenoriat social, adresată tuturor studenţilor din România. Mai mult, studenţii ieşeni sunt invitaţi pe 12 martie, în intervalul orar 10 – 20, să participe la un workshop tematic, gratuit, care va fi găzduit la Cărtureşti, în Iulius Mall.
Scopul proiectului este de a încuraja tinerii să se implice şi să dezvolte proiecte sau chiar organizaţii care au în vizor nu doar obţinerea de profit, ci şi impactul pozitiv pentru societate. „În cadrul seminarului de o zi, facilitatori cu experienţă vor oferi studenţilor acces la informaţii din domeniu, suport, feedback, dar şi inspiraţie, prin prezentarea unor modele de afaceri sociale. Seminariile vor include informaţii despre antreprenoriatul social, noţiuni elementare de planificare a afacerii şi strategii de sustenabilitate, precum şi un atelier creativ de «Idea Generation»”, au punctat organizatorii. Studenţii care vor să participe la competiţia propriu-zisă trebuie să se organizeze în echipe de maximum cinci persoane şi să dezvolte o idee de afacere socială relevantă pentru comunitatea în care se doreşte implementarea. Data limită de înscriere este 4 aprilie, iar premiile pentru câştigătorii din România însumează 6.000 de euro. Iniţiativa se desfăşoară anul acesta în patru ţări europene (Austria, Cehia, România, Slovacia), iar partenerul principal este Fundaţia ERSTE.
Social Impact Award dă startul unei noi competiţii de idei de antreprenoriat social, adresată tuturor studenţilor din România. Mai mult, studenţii ieşeni sunt invitaţi pe 12 martie, în intervalul orar 10 – 20, să participe la un workshop tematic, gratuit, care va fi găzduit la Cărtureşti, în Iulius Mall.
Scopul proiectului este de a încuraja tinerii să se implice şi să dezvolte proiecte sau chiar organizaţii care au în vizor nu doar obţinerea de profit,