Să lucrezi la departamentul pentru relaţii cu clienţii la o companie de telefonie mobilă este obositor şi solicitant. Însă, cu siguranţă, poate fi teribil de amuzant, mai ales în situaţiile în care clienţii scot perle şi aberaţii, care stârnesc râsul întregului birou.
Abonaţii din România sunt atât de coloraţi în exprimare, încât au provocat angajaţii companiilor de telefonie mobilă să-şi creeze caiete speciale pentru perle memorabile.
RTV.NET vă prezintă o colecţie de perle memorabile ale abonaţilor Vodafone din România. Gogomăniile şi absurdităţile solicitate şi comunicate departamentului de relaţii cu clienţii te fac să râzi cu lacrimi:
- Ce interior formez pentru reîncărcare?
- Aş dori şi eu să-mi încetinesc abonamentul.
- Vă rog să vorbiţi un pic mai tare pentru că nu prea mai am baterie.
- Buna ziua. Ma numesc P.P. şi vreau să vorbesc cu Vodafone.
- Puteţi să-mi trimiteţi şi mie mai mult semnal pe telefon?
- Am o fobie. Vorbesc mult pe fix.
- Am plătit factura aseară şi nici până acum nu m-am legat.
- Am întrebat robotul dacă pot înregistra apelul şi nu mi-a zis nimic, asta înseamnă că da?
- Am uitat să utilizez utilizarea punctelor.
- Vreau să îmi apară pe telefon busola.
- Mi-a apărut un plic mare alb pe ecran. Ce trebuie să fac?
- Am un LG în formă de Samsung dar cu antenă şi cu 2 difuzoare în colţuri.
- Am un telefon 332 FM.
- Vorbitorii mei sunt în Orange.
- Vreau să divorţez de dumneavoastră.
- Vă zic eu numărul să nu transpiraţi.
- Am fost la băieţi să-mi iau un telefon mai şmecher.
- Faceţi-mă client nou.
- Mai am un telefon în altă reţea cu mii de minute. Credeţi că sunam ca înecatu’ de pe asta?
- Sunt cumva pe lista clienţilor de care faceţi misto?, a întrebat un client care primise restricţie pentru neplata abonamentului.
- Vreau s