In curand, pagina de Facebook nu va mai arata la fel cum s-au obisnuit utilizatorii. Site-ul va anunta o schimbare majora a feed-urilor de stiri, iar Los Angeles Times considera ca design-ul va suferi o schimbare istorica.
Compania a ales sa nu faca publice detalii despre schimbare, anuntand doar ca pregatesc ceva important, dar New York Times sustine ca Mark Zuckerberg a lasat sa se inteleaga ce pregateste inca din ianuarie: "Advertiserii vor lucruri "bogate", asa cum sunt fotografiile mari si videoclupurile, si noi nu le-a oferit pana acum asta".
Integral pe realitatea.net
Foto: venturebeat.com Tag-uri: schimbare, Facebook, feed
In curand, pagina de Facebook nu va mai arata la fel cum s-au obisnuit utilizatorii. Site-ul va anunta o schimbare majora a feed-urilor de stiri, iar Los Angeles Times considera ca design-ul va suferi o schimbare istorica.
Compania a ales sa nu faca publice detalii despre schimbare, anuntand doar ca pregatesc ceva important, dar New York Times sustine ca Mark Zuckerberg a lasat sa se inteleaga ce pregateste inca din ianuarie: "Advertiserii vor lucruri "bogate", asa cum sunt fotografiile mari si videoclupurile, si noi nu le-a oferit pana acum asta".
Integral pe realitatea.net
Foto: venturebeat.com Tag-uri: schimbare, Facebook, feed