Meciul Steaua - Chelsea din Europa League, difuzat joi seară între orele 20.00 - 21.50, la Pro TV, a fost urmărit de aproape 6 milioane de români în minutul de maximă audienţă, la ora 21.47, informează televiziunea.
În minutul de maximă audienţă, Pro TV a înregistrat 31 de puncte de rating şi 49,7% cotă de piaţă, de peste opt ori mai mult decât următorul clasat, Kanal D. Meciul care a ţinut cu sufletul la gură întreaga ţară a înregistrat pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 23,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 45,7%, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, după Kanal D, cu 3,2 puncte de rating şi 6,2% cotă de piaţă.
Cifre uriaşe au fost înregistrate de meciul dintre Steaua şi Chelsea şi pe întregul public din mediul urban, unde Pro TV a obţinut 24,1 puncte de rating şi 41% cotă de piaţă, fiind urmărit în medie de peste 2 milioane şi jumătate de telespectatori, în timp ce Antena 1 s-a clasat abia pe locul al 4-lea, după Kanal D şi postul Acasă, cu 2,8 puncte de rating şi 4,7% cotă de piaţă.
Clasamentul rămâne neschimbat şi pe întregul public din România, unde Pro TV a înregistrat o audienţă medie de 25 de puncte de rating şi 39,9% cotă de piaţă, fiind urmărit, în medie, de aproape 5 milioane de telespectatori, în timp ce Antena 1 s-a clasat din nou pe locul al patrulea după Kanal D şi Acasă, cu 3,3 puncte de rating şi 5,3% cota de piaţă.
Meciul retur Chelsea - Steaua va fi difuzat de Pro TV pe 14 martie, de la ora 22.00, putând aduce calificarea echipei româneşti în sferturile Europa League.