Compania de drumuri a stabilit traseul viitoarei autostrăzi Comarnic-Braşov care va fi realizată în parteneriat public privat.Autostrada va trece pe lângă cele mai importante staţiuni de pe Valea Prahovei, scrie trvnews.ro. Aceasta va începe la Comarnic, trece pe lângă Buşteni, Sinaia, Poiana Ţapului, Predeal şi Rasnov şi iese după Braşov, la Cristian. De-a lungul autostrăzii sunt prevăzute noduri rutiere la Sinaia, Buşteni şi Predeal.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) a primit patru oferte pentru proiectarea, construcţia, finanţarea şi operarea tronsonului de autostradă Comarnic-Braşov. Pe listă s-au înscris compania China Communications Construction şi asocierea formată din firmele Spedition UMB şi Tehnostrade, asocierea formată din Vinci, Strabag şi Aktor, precum şi asocierea formată din Impregilo şi Salini.Pentru că autostrada va fi realizată în concesiune, firma care va câştiga va construi autostrada pe banii ei şi apoi, prin taxa de autostradă timp de 29 de ani, îşi va recupera investiţia. Costul construcţiei este estimat la 1,2 miliarde de euro.
Compania de drumuri a stabilit traseul viitoarei autostrăzi Comarnic-Braşov care va fi realizată în parteneriat public privat.Autostrada va trece pe lângă cele mai importante staţiuni de pe Valea Prahovei, scrie trvnews.ro. Aceasta va începe la Comarnic, trece pe lângă Buşteni, Sinaia, Poiana Ţapului, Predeal şi Rasnov şi iese după Braşov, la Cristian. De-a lungul autostrăzii sunt prevăzute noduri rutiere la Sinaia, Buşteni şi Predeal.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) a primit patru oferte pentru proiectarea, construcţia, finanţarea şi operarea tronsonului de autostradă Comarnic-Braşov. Pe listă s-au înscris compania China Communications Construction şi asocierea formată din firmele Spedition UMB şi Tehnostrade, asocierea formată