- Social - nr. 48 / 9 Martie, 2013 In conformitate cu prevederile art. 9 din H.G. nr. 64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila, coroborat cu prevederile art. 7 din Ordonanta nr. 84, din 2001, privind infiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta persoanelor, atributiile principale ale acestei structuri sunt coordonarea si controlul metodologic al activitatii primariilor si al serviciilor publice comunitare locale, in ceea ce priveste modul de gestionare si de intocmire a registrelor de stare civila, gestionarea, justificarea eliberarii certificatelor de stare civila, operarea si comunicarea mentiunilor in termenul prevazut de lege, modul de utilizare si operare a datelor in programul informatic de stare civila, modul de insusire si implementare a noilor prevederi legale in materie etc. La nivelul serviciului de stare civila, activitatea de indrumare, coordonare si control a constat in sprijin metodologic si indrumarea tuturor ofiterilor de stare civila, functionarilor publici care au delegate atributiile de stare civila, la solicitarea acestora, personal la sediul D.J.E.P. Mures, la primaria corespunzatoare, telefonic sau prin e-mail. Totodata, au mai fost desfasurate activitati de indrumare si responsabilizare a ofiterilor de stare civila cu privire la necesitatea si importanta aplicarii intocmai a prevederilor continute de Hotararea Guvernului nr. 64, din 2 martie 2011, pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitara a dispozitiilor in materie de stare civila, care cuprinde modificari fata de vechea metodologie, aflam de la Codruta Sava, director executiv DJEP Mures. Pentru activitatile de control s-au organizat echipe formate, de regula, din doi-trei consilieri, care s-au deplasat la primariile municipale, orasenesti si comunale, in baza gra