La două zile după prezentarea noului design pentru News Feed-ul său, Facebook a achiziţionat o platformă de blogging social numită Storyline. Deşi nu este încă foarte clar ce se va întâmpla cu Storylane, achiziţia arată că Facebook doreşte să se extindă pe mai multe planuri.
Anunţul a fost făcut de Jonathan Gheller, fondatorul Storylane. Această reţea a fost lansată în octombrie 2012 şi era o combinaţie între platforma de întrebări Quora şi cea de blogging social, Tumblr. Practic, se răspundea la întrebări cu o poveste personală. Astfel, unde Quora este o reţea aproape profesională, Storyline era una a poveştilor personale.
“După o serie de discţii cu Facebook despre cum ar putea lucra echipele noastre împreună pentru a avea un impact mai mare, anunţăm astăzi faptul că echipa noastră se va uni cu Facebook”, a scris Gheller.
El a anunţat că cei care au postat poveşti pe Storyline nu le vor vedea transferate pe Facebook fără voia lor, iar reţeaua rămâne activă în starea în care este acum. Pe viitor, Storyline va construi unelte pentru a distrbiui conţinutul şi pe alte reţele. “Pot să vă confirm că Facebook nu cumpără datele voastre şi lucrăm pentru a migra conţinutul într-un mod cât mai uşor şi corect”, a mai scris Gheller.
În acest moment, înscrierile pe Storyline sunt blocate şi nimeni nu îşi mai poate face un cont nou cu ajutorul Facebook sau Twitter.
Mutarea vine într-un context mai mare, în care Facebook se transformă şi, după cum a spus şi Mark Zuckerberg, vrea să devină un ziar personalizat. Astfel, împărţirea conţinutului pe mai multe categorii şi un focus mai mare pe imagine va face reţeaua socială una mai uşor de administrat pentru fiecare user şi va organiza conţinutul un pic haotic.