Kanal D, postul TV care in ultimul an a sarit pe locul 3 in clasamentul audientelor la nivel national, evita legaturile "particulare" cu politicul si spune ca televiziunile care sprijina diversi actori politici o fac pe propriul risc. Acorda atentie tabloidului pentru ca "face parte din viata cotidiana", dar nu este "bucuros" de extremele la care s-a ajuns pe piata. Se supune regulilor existente in relatia cu publicitarii, desi crede ca nivelul rebate-ului este "destul de ridicat" pentru conditiile actuale. Haluk Kurcer, presedintele Kanal D, a discutat cu HotNews.ro despre efectele economiei asupra pietei TV in 2012-2013, rebate-ul de publicitate, limitele presei tabloide, influenta politicului si tentativele de reglementare in audiovizual.
Haluk Ziya Kurcer este din 2008 membru in board-ul executiv al Dogan media International - compania controlata de conglomeratul turc Dogan si care opereaza in Romania postul Kanal D, lansat in urma cu sase ani - si presedinte al Dogan Group in Romania. Kanal D a inregistrat, in ultimul an, un salt spectaculos in audiente, ajungand pe locul al treilea - dupa Pro TV si Antena 1 - la nivel national si pe locul al patrulea - dupa Pro TV, Antena 1 si Antena 3 - la nivel urban. Cu serialul Suleyman Magnificul si cu emisiuni tabloide si de divertisment precum WOWbiz, Ochii din umbra, Roata norocului, Paparazzi si Asta-i Romania, Kanal D a avut in 2012 o medie anuala a cotei de piata de 6,3% (toata ziua), iar in prime-time de 6,8%, cota sarind la 7,8 (media pe zi) - 8,4 (prime time) in primele doua luni din 2013.
Kanal D e inca pe pierdere. Piata scade, dar postul spera sa ajunga pe profit
Rep.: Kanal D e lipsit de sprijinul unui grup mare de presa, asemenea principalilor sai competitori de pe piata locala, dar a ajuns anul trecut pe locul al treilea in clasamentul audientelor la nivel national. Cum se tr