Mărcile de lux afişează modele cu design postmodern, iar companiile comerciale atacă piaţa cu SUV-uri de dimensiuni mici. "Adevărul" vă prezintă şi o listă cu preţurile articolelor promoţionale ce se vând la standurile mărcilor cu branduri notorii.
Ca în fiecare an, Salonul Auto „International Motor Show & Accesories“ de la Geneva (care în 2013 se desfăşoară în perioada 7-17 martie) reuneşte cele mai cunoscute mărci auto, iar expozanţii nu ratează ocazia de a-şi lansa aici ultimele creaţii.
Producătorii de talie medie, precum Dacia, Renault, Peugeot sau Citroen folosesc Salonul Auto de la Geneva drept rampă de lansare a unor modele aşteptate să conducă segmentul SUV-urilor de dimensiuni mici din Europa. La standul Ford este expus modelul EcoSport, iar Opel a adus modelul Mokka. Printre SUV-urile de dimensiuni mai mici prezentate la Geneva se află şi conceptul Urban al Honda şi Fiat 500X, care vor intra pe piaţa europeană anul viitor. În fine, Dacia a lansat seria limitată a Duster Aventure şi noul Logan MCV.
„Luxuriantele“ revin în forţă
Dacă marea piaţă auto pare că se relansează, mai ales datorită SUV-urilor mici, iar producătorii se întrec în oferte pe acest segment, pe piaţa de lux viaţa e mult mai grea. Concurenţa acerbă dintre „greii“ superpremium este, însă, spre binele admiratorilor, care la Geneva pot vedea modele desprinse parcă din filmele SF. Mărci precum Ferrari, Bentley, Jaguar, Lamborghini sau Rolls-Royce au revenit în forţă cu noi modele la Salonul Auto de la Geneva, după ce anul trecut a avut loc o scădere a vânzărilor de maşini ultraluxoase pe piaţa europeană.
Ferrari a prezentat un automobil hibrid (electric+clasic) de un milion de euro, numit LaFerrari. Bentley a expus modelul îmbunătăţit Continental Flying Spur, cu patru uşi. Jaguar a prezentat în premieră XFR-S, cel mai rapid sedan produs vreodată de c