Afişul campaniei derulate pentru bolnavii de hepatită Bolnavii care suferă de hepatită vor putea primi sfaturi şi informaţii prin intermediul unui call center care va deveni funcţional începând cu data de 15 martie.
Call Center-ul, cu numărul 0268.474.400, a fost lansat de către Asociaţia Pacienţilor cu Afecţiuni Hepatice din România (APAH-RO), împreună cu Alianţa Pacienţilor Cronici din România (APCR). După această dată, linia telefonică este disponibilă, la tarif normal. De luni până vineri, în intervalul orar 10.00 – 16.00, un operator va fi la dipoziţia bolnavilor care doresc sfaturi şi informaţii utile. “Când operatorul consideră că întrebarea şi nevoia interlocutorului necesită ajutor specializat sau un răspuns laborios, ce nu pot fi oferite imediat, problemele ridicate telefonic vor fi direcţionate în timp util către medicii şi specialiştii cu care colaborează organizaţia APAH-RO, astfel încât apelantul să primească răspunsul corect în maxim 72 de ore. În afara intervalului orar specificat, apelurile vor fi înregistrate, urmând ca operatorul să contacteze pacientul în cel mai scurt timp. Însă, cu condiţia ca apelantul să-şi lase pe înregistrare numele şi numărul de telefon, pe lângă întrebarea la care caută un răspuns corect”, spun reprezentanţii APAH-RO. (Raluca MANOLACHE)
Afişul campaniei derulate pentru bolnavii de hepatită Bolnavii care suferă de hepatită vor putea primi sfaturi şi informaţii prin intermediul unui call center care va deveni funcţional începând cu data de 15 martie.
Call Center-ul, cu numărul 0268.474.400, a fost lansat de către Asociaţia Pacienţilor cu Afecţiuni Hepatice din România (APAH-RO), împreună cu Alianţa Pacienţilor Cronici din România (APCR). După această dată, linia telefonică este disponibilă, la tarif normal. De luni până vineri, în intervalul orar 10.00 – 16.00, un operator va fi la dipoziţia bolnavilor care d