În urmă cu aproximativ doi ani și jumătate s-a produs un cumplit accident pe strada Carpaților, în care și-au pierdut pe loc viața două tinere de 20 de ani, iar o a treia după o perioadă de agonie de o lună, în care a fost în comă, și-a revenit, a făcut semipareză și a murit înecată cu o bucată de mâncare în timp ce se afla la o clinică pentru recuperare.
Florina Ramona Pasăre, Loredana Elena Biciuşcă şi Andreea Şerban s-au stins în momentul în care viața lor începuse să înflorească. Iar toată această tragedie s-a produs din cauza vitezei, a teribilismului unui puști, care a vea o mașină tunată și care nu a plătit pentru fapta lui, iar la această oră își vede de distracții în discoteci și cluburi.
Cătălin Chița era la volanul unui VW Golf modificat, cu un motor mai puternic decât cel original, în acea noapte fatidică, le-a luat pe cele trei fete pentru a merge la o petrecere. Nu au mai ajuns acolo. Carosabilul ud și viteza mare i-au jucat feste. A intrat pe contrasens, a loviut bordura, de unde mașina a zburat prin aer și a retezat un stâlp RAT. Florina Ramona Pasăre și Loredana Elena Biciuşcă au fost scoase cu greu din ce fusese bolidul.
Ironie sau nu, Cătălin Chița este apărat de casa de avocatură Mânjină, cea care a fost și de partea lui Huidu în teribiliul accident de pe DN1, de la Timișul de Sus, în care au murit trei victime. Dacă dosarul cârcotașului a fost analizat și expertizele realizate și plătite în regim de urgență, nu așa stau lucrurile în acest caz, în care avocații s-au întrecut în a tergiversa finalizarea cercetărilor. Dacă în cazul Huidu săptămâna aceasta se judecă cuantumul despăgubirilor, contestat de firma de asigurări, dosarul lui Chița nici măcar nu a ajuns pe masa magistraților, deși accidentul se produsese cu un an înainte!
Și nici nu se pune problema de a vorbi de un șofer model: din noiembrie 2008, de când Cătălin C