China a decis să desfiinţeze Ministerul Căilor Ferate, a cărui reputaţie a fost grav afectată de diverse scandaluri, iar serviciile sale vor fi plasate sub controlul Ministerului Transporturilor, potrivit presei internaţionale.
O Administraţie de Stat a Căilor Ferate va fi responsabilă de funcţionarea administrativă a fostului minister, de standardele tehnice feroviare, de securitatea reţelei şi de controlul calităţii, a precizat Xinhua.
Dezvoltarea reţelei feroviare chineze a fost afectată în ultimii ani de scandaluri, inclusiv căderea fostului ministru al căilor ferate, care aşteaptă să compară în instanţă.
Acuzat de corupţie şi eliminat din Partidul Comunist Chinez, Liu Zhijun ar fi deturnat 4% din valoarea a numeroase contracte pe care le-a semnat.
Ministerul Căilor Ferate plăteşte, de asemenea, consecinţele nefaste ale coliziunii a două TGV, care a ucis 40 de persoane la 23 iulie 2011 în apropiere de Wenzhou, cel mai grav accident feroviar din China din 2008.
F.A. China a decis să desfiinţeze Ministerul Căilor Ferate, a cărui reputaţie a fost grav afectată de diverse scandaluri, iar serviciile sale vor fi plasate sub controlul Ministerului Transporturilor, potrivit presei internaţionale.
O Administraţie de Stat a Căilor Ferate va fi responsabilă de funcţionarea administrativă a fostului minister, de standardele tehnice feroviare, de securitatea reţelei şi de controlul calităţii, a precizat Xinhua.
Dezvoltarea reţelei feroviare chineze a fost afectată în ultimii ani de scandaluri, inclusiv căderea fostului ministru al căilor ferate, care aşteaptă să compară în instanţă.
Acuzat de corupţie şi eliminat din Partidul Comunist Chinez, Liu Zhijun ar fi deturnat 4% din valoarea a numeroase contracte pe care le-a semnat.
Ministerul Căilor Ferate plăteşte, de asemenea, consecinţele nefaste ale coliziunii a două TGV,