► DN 66A - singurul drum care face legătura între oraşele din Valea Jiului
DN 66A ne-a scos din minţi şi din pepeni. Până la intrarea în Petroşani, drumul naţional a fost reabilitat, cei mai mulţi bani fiind alocaţi în anul 2008. Reabilitarea DN 66 Petroşani – Baru, realizată de ASTALDI a costat 13.635.559,00 lei.
Pentru 2013, DN 66 are programate lucrări, dar proiectele sunt doar în faza de licitaţie:„Consolidare DN 66A km 16+624 – 23+800”. Locul principal de prestare: DN 66A, km 16+624 – 23+800, adică pe porţiunea Lupeni - Uricani. După ce licitaţia va fi atribuită, se va trece la întocmirea documentaţiilor tehnice, fazele de proiect tehnic şi detalii de execuţie, asistenţă tehnică şi execuţie. Valoarea estimată a contractului de achiziţie publică este de 23.938.443 lei, fără TVA.
Pe această porţiune de drum a fost făcută şi fotografia alăturată. DN 66A este praf în toată Valea. La ieşirea din Petroşani, spre Iscroni, gropile laterale scurtează vizibil din lăţimea drumului. Însă, ca la ieşirea din Lupeni până la Uricani, starea drumului nu este niciunde. Aici nu numai drumul este grav afectat, dar şi podurile, podeţele şi scuarurile de preluare şi scurgere a apei. Practic, limita de viteză, de 50 de km la oră, este impusă de starea drumului. Dar dacă şoferii accelerează pe această porţiune, se pot trezi aruncaţi pe marginea drumului, pentru că gropile sunt adevărate capcane. Suntem curioşi dacă Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara despăgubeştele firmele de asigurări sau proprietarii care au suferit pierderile.
► DN 66A - singurul drum care face legătura între oraşele din Valea Jiului
DN 66A ne-a scos din minţi şi din pepeni. Până la intrarea în Petroşani, drumul naţional a fost reabilitat, cei mai mulţi bani fiind alocaţi în anul 2008. Reabilitarea DN 66 Petroşani – Baru, realizată de ASTALDI a costat 13.63