Iesenii pot reclama telefonic, la orice ora din zi si din noapte, deranjamentele din reteaua de termoficare. Operatorul serviciului, Dalkia Termo Iasi, a lansat Centrul de Apel non-stop: 0.800.800.123. Totodata, pentru clienti, Dalkia Termo propune trei tipuri de abonament. Dupa incheierea contractelor, instalatorii companiei vor interveni si la avariile din interiorul imobilelor, numite generic interventii „dupa contor”.
Telverde pentru termoficare Dalkia a devenit operatorul sistemului iesean de termoficare in toamna anului trecut. Noile servicii oferite iesenilor din aceasta saptamana sunt, practic, complementare. Astfel, la Centrul de Apel non-stop 0.800.800.123 se poate suna gratuit, din orice retea, pentru a fi solicitate informatii privind activitatea companiei, a reclama serviciile prestate, dar si pentru a solicita interventia echipelor tehnice. „Centrul de Apel apartine societatii Apa Nova Ploiesti (membra a grupului Veolia Apa) si este localizat la Ploiesti. In momentul realizarii apelului, comunicarea codului de client catre operator constituie un mijloc de a accelera identificarea clientului in baza de date”, a declarat Ana-Maria Icatoiu, purtatorul de cuvant al Dalkia.
Centru de comanda Practic, in cazul unei reclamatii, operatorul telefonic transmite datele unui centru modern de comanda de la Iasi care face verificarile si trimite echipe de interventie pe teren. „Investitia in acest sistem a fost de aproximativ 50.000 de euro. Avem 200 de oameni si 20 de masini care pot interveni in orice moment. Scopul nostru este acela de a asigura servicii de calitate, astfel incat populatia sa se intoarca la sistemul centralizat de termoficare”, a declarat Gilles Humbert, presedintele Directoratului Dalkia Romania. Potrivit reprezentantilor Dalkia, in primul an de functionare a Centrului de Apel nonstop de la Ploiesti s-au inregistrat aproximativ 3