Kanal D, postul TV care in ultimul an a sarit pe locul 3 in clasamentul audientelor la nivel national, evita legaturile “particulare” cu politicul si spune ca televiziunile care sprijina diversi actori politici o fac pe propriul risc, declara managerul turc Haluk Kurcer, presedintele Kanal D, intr-un interviu acordat HotNews.ro.
Postul acorda atentie tabloidului pentru ca “face parte din viata cotidiana”, dar nu este “bucuros” de extremele la care s-a ajuns pe piata. Kanal D a inregistrat, in ultimul an, un salt spectaculos in audiente, potrivit sursei citate, ajungand pe locul al treilea – dupa Pro TV si Antena 1 – la nivel national si pe locul al patrulea – dupa Pro TV, Antena 1 si Antena 3 – la nivel urban. Cu serialul Suleyman Magnificul si cu emisiuni tabloide si de divertisment precum WOWbiz, Ochii din umbra, Roata norocului, Paparazzi si Asta-i Romania, Kanal D a avut in 2012 o medie anuala a cotei de piata de 6,3% (toata ziua), iar in prime-time de 6,8%, cota sarind la 7,8 (media pe zi) – 8,4 (prime time) in primele doua luni din 2013.
Kanal D, postul TV care in ultimul an a sarit pe locul 3 in clasamentul audientelor la nivel national, evita legaturile “particulare” cu politicul si spune ca televiziunile care sprijina diversi actori politici o fac pe propriul risc, declara managerul turc Haluk Kurcer, presedintele Kanal D, intr-un interviu acordat HotNews.ro.
Postul acorda atentie tabloidului pentru ca “face parte din viata cotidiana”, dar nu este “bucuros” de extremele la care s-a ajuns pe piata. Kanal D a inregistrat, in ultimul an, un salt spectaculos in audiente, potrivit sursei citate, ajungand pe locul al treilea – dupa Pro TV si Antena 1 – la nivel national si pe locul al patrulea – dupa Pro TV, Antena 1 si Antena 3 – la nivel urban. Cu serialul Suleyman Magnificul si cu emisiuni tabloide si de divertisment precum WOWbiz, Ochii din