NewsStatul va aloca două miliarde de euro pentru tronsonul rutier de 121 de kilometri dintre Craiova şi Piteşti, adică 16,5 milioane de euro pe kilometru. În condiţiile în care drumul deja există, iar standardele de cost sunt de cel mult 6,5 milioane de euro/kilometru pentru autostrăzile de câmpie, putem spune că această rută va fi cea mai scumpă din Europa, după proiectul Comarnic-Braşov (care va costa 20 de milioane de euro/kilometru).
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) anunţă că vrea să contracteze prin concesiune construcţia şi operarea tronsonului Craiova-Piteşti. Proiectul este estimat la 9 miliarde de lei, cu TVA, adică 2 miliarde de euro, şi va fi realizat „ca drum expres sau ca autostradă“.
Opţiunea pentru varianta de drum expres sau de autostradă va fi decisă în urma etapei de dialog competitiv cu candidaţii preselectaţi, se arată într-un anunţ al CNADNR
Citeste mai mult pe:Adevarul.ro
NewsStatul va aloca două miliarde de euro pentru tronsonul rutier de 121 de kilometri dintre Craiova şi Piteşti, adică 16,5 milioane de euro pe kilometru. În condiţiile în care drumul deja există, iar standardele de cost sunt de cel mult 6,5 milioane de euro/kilometru pentru autostrăzile de câmpie, putem spune că această rută va fi cea mai scumpă din Europa, după proiectul Comarnic-Braşov (care va costa 20 de milioane de euro/kilometru).
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) anunţă că vrea să contracteze prin concesiune construcţia şi operarea tronsonului Craiova-Piteşti. Proiectul este estimat la 9 miliarde de lei, cu TVA, adică 2 miliarde de euro, şi va fi realizat „ca drum expres sau ca autostradă“.
Opţiunea pentru varianta de drum expres sau de autostradă va fi decisă în urma etapei de dialog competitiv cu candidaţii preselectaţi, se arată într-un anunţ al CNADNR @N_