Aeroportul olandez Schiphol, deţinut de stat, şi cel francez Charles de Gaulle vor să lanseze o ofertă comună pentru o deţinere la aeroportul Rio de Janeiro, care va fi privatizat, anunţă publicaţia Telegraaf.
Conform acesteia, oferta priveşte aproape 50% din aeroportul brazilian şi ar putea fi lansată la toamnă.
Brazilia vrea să înstrăineze 51% din aeroporturile Galeao (Rio de Janeiro) şi Confins către operatori care să susţină extinderea acestora înaintea Cupei Mondiale de Fotbal din 2014 şi a Jocurilor Olimpice din 2016.
Directorul executiv al Schiphol, Jos Nijhuis, a declarat: "O asemenea participaţie ar putea aduce mulţi bani aeroportului Schiphol şi, împreună cu operatorul de transport aerian KLM, am putea genera un trafic suplimentar în Amsterdam".
În prezent, grupul Schiphol operea-ză Terminalul 4 de pe aeroportul JFK din New York şi are deţineri în Paris, Brisbane şi Seul. Schiphol controlează 8% din "Aeroports de Paris", compania care operează aeroportul Charles de Gaulle. "Aeroports de Paris", deţinută de stat în proporţie de 52%, are, la rândul său, o cotă de 8% din Schiphol.
ALINA VASIESCU Aeroportul olandez Schiphol, deţinut de stat, şi cel francez Charles de Gaulle vor să lanseze o ofertă comună pentru o deţinere la aeroportul Rio de Janeiro, care va fi privatizat, anunţă publicaţia Telegraaf.
Conform acesteia, oferta priveşte aproape 50% din aeroportul brazilian şi ar putea fi lansată la toamnă.
Brazilia vrea să înstrăineze 51% din aeroporturile Galeao (Rio de Janeiro) şi Confins către operatori care să susţină extinderea acestora înaintea Cupei Mondiale de Fotbal din 2014 şi a Jocurilor Olimpice din 2016.
Directorul executiv al Schiphol, Jos Nijhuis, a declarat: "O asemenea participaţie ar putea aduce mulţi bani aeroportului Schiphol şi, împreună cu operatorul de transport aerian KLM, am putea genera un