Peste 17.000 de oameni sunt sinistrati in mijlocul judetului. Pe o portiune din drumul Iasi – Sipote se circula cu uluitoarea viteza de 12,5 km/h.
Masina 7est, inghitita cu totul de o groapa din drum
Bombardat Site-urile dedicate distantelor rutiere din Romania ofera informatii despre timpul necesar parcurgerii drumului dintre doua localitati. Numai ca bazele de date nu tin cont de realitatile din teren. Pentru a discuta cazul concret al unui traseu Iasi – Sipote (56 de km, drum judetean, prin Popricani-Vladeni), mediul virtual ofera un timp de 44 de minute, cu o viteza medie de 72 km/h. Viteza calculata online este insa cu 60 km/h mai mare decat cea obtinuta in realitate, intre Tiganasi si Sipote, pe un drum atat de plin de gropi ca pare pista aeroportului din Kabul dupa un bombardament al aviatiei americane. Drumul de la iesirea din Tiganasi pana la Sipote, trecand prin Vladeni, are fix 25 de km, distanta indicata de GPS si dureaza exact doua ore. Judecatorii pot reporni lucrarile Executia drumului judetean dintre Iasi si Botosani, prin Sipote, a ajuns in sarcina Euroconstruct, prin licitatie. Trebuia terminat in 2012, dar s-a ajuns cu executia la 19% din distanta totala de 37 km din judetul Iasi. “Cand mai aveau doua luni ne-au dat in judecata, pentru ca am dorit refacerea licitatiei, intelegand ca nu vor fi in stare sa termine lucrarea. Asteptam decizia Curtii de Apel Iasi, pe 13 martie, prin care sa putem macar sa reorganizam licitatia, pana la o decizie definitiva a Curtii Supreme. Banii ii avem pana in 2015, dupa care pierdem finantarea si toata investitia de pana acum, 19% din 77 milioane de lei. S-a dovedit foarte clar reaua-vointa a firmei executante. Nu aveau oameni, nu aveau utilaje, au tot amanat lucrarile. Cand mai ai doua luni din contract si doar 19% executat, ce scuze mai ai?”, a spus Cristian Adomnitei, presedintele CJ Iasi, ben