Bolnavii de hepatită din judeţul Arad vor avea parte de un call center, în cadrul căruia un operator va fi la dipoziţia apelantului, oferindu-i sfaturi şi informaţii utile, în limita competenţelor sale. Serviciul este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 10.00 – 16.00. Când operatorul consideră că întrebarea şi nevoia interlocutorului necesită ajutor specializat sau un răspuns laborios, ce nu pot fi oferite imediat, problemele ridicate telefonic vor fi direcţionate în timp util către medicii şi specialiştii cu care colaborează organizaţia Asociaţia Pacienţilor cu Afecţiuni Hepatice din România (APAH-RO) filiala Arad, astfel încât apelantul să primească răspunsul corect în maxim 72 de ore.
În afara intervalului orar specificat, apelurile vor fi înregistrate, urmând ca operatorul să contacteze pacientul în cel mai scurt timp, însă cu condiţia ca apelantul să-şi lase pe înregistrare numele şi numărul de telefon, pe lângă întrebarea la care caută un răspuns corect.
„APAH-RO împreună cu Alianţa Pacienţilor Cronici din România a anunţat, în data de 7 martie, deschiderea unui call center dedicat pacienţilor cu hepatită, cu numărul 0268.47 44 00. Cu această ocazie se dă şi startul celei de-a patra ediţii a campaniei tematice Ziua Mamei cu Hepatită, care se derulează pe tot parcursul lunii martie în mai multe regiuni ale ţării. Astfel, după 15 martie 2013, linia tele- fonică este disponibilă, la tarif normal. Cei interesaţi de serviciile noastre ni se pot adresa şi pe e-mail: hepatobv@gmail.com, unde pacienţii pot face la rândul lor informări şi pot trimite sugestii. Pentru început, această linie telefonică va fi dedicată pacienţilor cu afecţiuni hepatice, dar în cel mai scurt timp va fi accesibilă pentru mai multe patologii, precum cancer, hemofilie, boli autoimune sau diabet“, ne-a declarat Diana Rotar, preşedintele filialei Arad a A