Meciul dintre Steaua Bucuresti si Chelsea Londra, in care echipa din Ghencea i-a invins pe britanici cu 1-0, a fost urmarit de aproximativ 4,7 milioane de oameni la nivel national , inregistrand astfel o cota de piata de 25,1%, conform datelor Kantar Media, copyright ARMA (Asociatia Romana de Masurare a Audientelor), prelucrate de departamentul de cercetare al agentiei de media Starcom MediaVest.
Pe locul al doilea s-a aflat Kanal D cu emisiunea Roata Norocului care a fost urmarita de circa 1,2 milioane de oameni, inregistrand o audienta de 6,3%. Locul al treilea a fost ocupat de catre Antena 1, postul avand o audienta de 757.000 de oameni la nivel national si o cota de piata de 4%.
Pe de alta parte, pe publicul comercial (oameni din mediul urban cu varste intre 18-49 de ani), meciul dintre Steaua si Chelsea de pe Pro TV a fost urmarit de 1,29 milioane de oameni, inregistrand o cota de piata de 23,2%. Citeste si:Record: Stilistii Dolce & Gabbana, amendati cu 343 mil. euro pentru evaziune fiscalaRomtelecom renunta la brandurile Dolce si Clicknet. Lanseaza noi pachete comercialeTeleviziunea Romana, anchetata de Politie pentru contractul cu Dolce Sport
Partida dintre echipa patronata de Gigi Becali si cea a rusului Roman Abramovici a mai fost transmisa si de Digi Sport (post pentru care nu sunt insa masurate audientele) si de Dolce Sport.
Meciul retur se va desfasura joi, pe 14 martie.