Televiziunea The Style Network, deţinută de NBCUniversal, se relansează pe 1 aprilie, postul urmând să aibă o nouă imagine şi un nou logo, vizibile inclusiv în România, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Televiziunea The Style Network (Style) se va relansa, de la 1 aprilie, atât în România, cât şi în alte ţări din Europa Centrală, Orientul Mijlociu şi Asia (Singapore şi Indonezia).
În România, The Style Network este recepţionată de jumătate dintre abonaţii la platforma de DTH ai Romtelecom şi de abonaţii la pachetele de cablu digital din Romtelecom, au declarat, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii televiziunii în România.
The Style Network va avea un nou logo, "un look împrospătat" şi un slogan nou, inspirate de schimbarea prin care a trecut televiziunea în America de Nord, la jumătatea anului 2012.
Sub noul slogan, "Watch It. Love It. Style It", televiziunea va oferi conţinut original şi atractiv. Ca parte a acestui proces de rebranding, vechea siglă circulară a televiziunii este acum înlocuită de una complet nouă - logoul Style scris cu o nuanţă închisă de bleumarin, evidenţiat de câteva tuşe de culoare albastru deschis. Noul logo va fi adaptat în diverse forme şi culori, care reflectă tendinţele mereu în schimbare din modă şi lifestyle.
"Style este locul în care publicul feminin dornic să fie la curent cu tendinţele din modă sau lifestyle se va regăsi. Conţinutul postului, orientat asupra stilului de viaţă modern, completează portofoliul nostru existent, deja, pe piaţă. O dată cu această împrospătare, dorim să ducem brandul la un nivel superior, continuând, totodată, să lărgim aria de distribuţie a canalului", a declarat Tariq Syed, Managing Director, pentru Europa Centrală la Universal Networks International.
Cu ocazia acestui rebranding, Style va difuza câteva show-uri noi: "House of Fab", "Built" şi "Big Rich Atlanta".