Directorul comercial Dacia, Thomas Dubruel, consideră că noul Logan MCV nu va ținti aceiași clienți cu Lodgy sau Dokker deși toate sunt vehicule destinate familiilor și că asemănarea în materie de design cu anumite modele Volkswagen nu trebuie privită ca o încercare de a copia succesul mărci germane ci ca o orientare către robustețe.
Capital: Ați prezentat la Geneva noul Logan MCV. Nu credeți că trei modele destinate familiilor înseamnă prea mult pentru Dacia?
TD: Gama Logan este în plină expansiune. Fiecare dintre modelele noastre se adresează unui grup-țintă de clienți. Astfel, Lodgy, cu cinci sau șapte locuri, se adresează în special familiilor. Dokker este un vehicul dual care poate fi utilizat atât de profesioniști ca vehicul utilitar cât și de persoane fizice ca vehicul familial. MCV este un break prin excelență. Cred că acest model va avea succes pe piețele din Italia, Franța, Germania, acolo unde cererea pentru breakuri este destul de mare. Chiar și în România credem că MCV va fi un succes pentru că are un design modern și oferă un spațiu important pentru bagaje. După părerea mea, cele trei modele își vor găsi clienți.
Capital: Diferențierea de care vorbiți va fi vizibilă și la capitolul preț?
TD: Jerome Stoll (n.n – vicepreședinte Renault pentru marketing și vânzări) a anunțat deja care este poziționarea modelului în funcție de preț în Franța (n.n – preț de bază 8.980 euro). Cam asta va fi poziționarea pe toate piețele. Mai multe detalii vă voi putea da în lunile următoare odată cu intrarea pe piață a modelului. Bineînțeles, va fi o etajare a prețurilor astfel încât să eliminăm o potențială canibalizare.
Capital: Designul părții frontale a modelului Logan se apropie mult de abordarea celor de la Volkswagen. Sandero pare un frate al modelului Polo iar spatele MCV-ului are ceva din alura Skoda. Având în vedere succesul Volkswag