Google sărbătoreşte, luni, printr-un logo interactiv, 61 de ani de la naşterea scriitorului englez Douglas Adams, celebru datorită seriei SF "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy", lansată iniţial ca un serial radiofonic şi adaptată apoi în cărţi, piese de teatru, seriale, filme şi jocuri video. Noul logo al Google prezintă un interior de navă spaţială, în prim plan fiind o tabletă pe care este postat mesajul "Nu intra în panică". O săgeată indică un buton care, după ce este apăsat, declanşează diverse animaţii, umoristice, care prezintă situaţii similare cu cele create de Douglas Adams în "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy". Douglas Noel Adams (11 martie 1952 - 11 mai 2001) a fost un scriitor, umorist şi dramaturg englez, potrivit site-ului editurii Nemira, care a publicat cartea "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy", apărută în limba română cu titlul "Ghidul autostopistului galactic". Douglas Adams s-a născut la Cambridge, în Marea Britanie. A devenit celebru datorită seriei science fiction "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy". Prima formă pe care a luat-o ghidul a fost cea a unui serial radiofonic difuzat în 1978 pe BBC Radio 4. Ulterior, volumul a fost adaptat și în alte formate și a devenit un adevărat fenomen multimedia internațional. Adaptările "Ghidului autostopistului galactiv" includ spectacole de teatru, o "trilogie" de șase cărți, primele cinci publicate între 1979 și 1992, iar cea de-a șasea, scrisă de Eoin Colfer în 2009 (urmând conceptul impus de Adams), un serial de televiziune, un joc de calculator, mai multe serii de benzi desenate şi adaptări cinematografice. Conform Wikipedia, diferitele versiuni urmează aceeași intrigă de bază, dar se contrazic în multe amănunte, fiind rescrise de Douglas Adams și modificate substanțial pentru fiecare nouă adaptare. În toate versiunile, acțiunea urmărește aventurile lui Arthur Dent, un englez ghinionist, de