Cu toate ca nu s-a alocat un singur leu pentru modernizarea Drumului National Botosani- Suceava, cel putin pe hartile si planurile strategice ale Ministerului Transportului, aceasta investitie este marcata ca fiind deja in executie.
DN 29 Botosani - Suceava este inclus ca obiectiv de investitie in bugetul pe 2013, dar fara un leu prins in buget. Liderii actualei puteri s-au scuzat spunand ca au facut toate demersurile pentru obtinerea unor fonduri la Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, insa nu au reusit sa obtina bani pentru inceperea lucrarilor din cauza datoriilor enorme pe care Ministerul Transporturilor le are de platit constructorilor.
Investitia, in valoare de 68,3 milioane de lei, trebuia realizata de UMB Spedition, apartinand omului de afaceri Dorinel Umbrarescu, firma care a fost declarata castigatoarea licitatiei de executie. Potrivit contractului, drumul ar urma sa fie largit, pe fiecare sens de mers sa existe o banda de circulatie si una de refugiu. (A.S.) Cu toate ca nu s-a alocat un singur leu pentru modernizarea Drumului National Botosani- Suceava, cel putin pe hartile si planurile strategice ale Ministerului Transportului, aceasta investitie este marcata ca fiind deja in executie.
DN 29 Botosani - Suceava este inclus ca obiectiv de investitie in bugetul pe 2013, dar fara un leu prins in buget. Liderii actualei puteri s-au scuzat spunand ca au facut toate demersurile pentru obtinerea unor fonduri la Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, insa nu au reusit sa obtina bani pentru inceperea lucrarilor din cauza datoriilor enorme pe care Ministerul Transporturilor le are de platit constructorilor.
Investitia, in valoare de 68,3 milioane de lei, trebuia realizata de UMB Spedition, apartinand omului de afaceri Dorinel Umbrarescu, firma care a fost declarata castigatoare