Fiecare pacient din cadrul Spitalului Municipal de Urgență Roman este rugat, la externare, să completeze un chestionar de satisfacție.
Pacienții sunt îndemnați să dea calificative condițiilor de cazare, condițiilor de curățenie, atitudinii personalului, să precizeze de cine au fost însoțiți la investigații medicale sau cum apreciează calitatea serviciilor medicale oferite de medici și asistenți. De asemenea, ei sunt întrebați dacă, în perioada internării, și-au cumpărat medicamente din propriul buzunar sau dacă spitalul le-a furnizat gratuit.
“Pentru noi este îmbucurător că pacienții nu sunt nemulțumiți de calitatea actului medical. Cei mai mulți sunt nemulțumiți de condițiile hoteliere. Ei reclamă probleme de genul că lenjeria de pe pat nu este spălată cum trebuie, că mâncarea nu are gust și alte condiții nesatisfăcătoare de cazare”, a precizat medicul Daniela Glodeanu, directorul medical al spitalului.
Fiecare pacient din cadrul Spitalului Municipal de Urgență Roman este rugat, la externare, să completeze un chestionar de satisfacție.
Pacienții sunt îndemnați să dea calificative condițiilor de cazare, condițiilor de curățenie, atitudinii personalului, să precizeze de cine au fost însoțiți la investigații medicale sau cum apreciează calitatea serviciilor medicale oferite de medici și asistenți. De asemenea, ei sunt întrebați dacă, în perioada internării, și-au cumpărat medicamente din propriul buzunar sau dacă spitalul le-a furnizat gratuit.
“Pentru noi este îmbucurător că pacienții nu sunt nemulțumiți de calitatea actului medical. Cei mai mulți sunt nemulțumiți de condițiile hoteliere. Ei reclamă probleme de genul că lenjeria de pe pat nu este spălată cum trebuie, că mâncarea nu are gust și alte condiții nesatisfăcătoare de cazare”, a precizat medicul Daniela Glodeanu, directorul medical al spitalului.