Editiile digitale ale revistelor, vandute pentru tablete, sunt dezamagitoare in Statele Unite, comenteaza Huffingtonpost.com intr-un material despre decizia Time Inc. de a-si separa magazinele de restul business-ului. Astfel, editiile digitale reprezinta doar 2,4% din totalul vanzarilor in a doua jumatate a anului 2012, adica in jur de 7,9 milioane de copii, conform cifrelor furnizate de Alianta pentru Auditarea Media din SUA.
Chiar daca procentele s-au dublat fata de acceasi perioada cu un an in urma, nu se poate vorbi totusi despre o crestere spectaculoasa, luand in considerare faptul ca numarul total al tabletelor vandute pe piata americana s-a dublat anul trecut, ajungand la 64,8 milioane de bucati, potrivit sursei citate.
Cifrele sunt cu atat mai ingrijoratoare cu cat veniturile din publicitate si din editiile tiparite ale magazinelor au scazut cu circa 20% fata de perioada lor de varf de ma mojlocul deceniului trecut.
Editiile digitale ale revistelor, vandute pentru tablete, sunt dezamagitoare in Statele Unite, comenteaza Huffingtonpost.com intr-un material despre decizia Time Inc. de a-si separa magazinele de restul business-ului. Astfel, editiile digitale reprezinta doar 2,4% din totalul vanzarilor in a doua jumatate a anului 2012, adica in jur de 7,9 milioane de copii, conform cifrelor furnizate de Alianta pentru Auditarea Media din SUA.
Chiar daca procentele s-au dublat fata de acceasi perioada cu un an in urma, nu se poate vorbi totusi despre o crestere spectaculoasa, luand in considerare faptul ca numarul total al tabletelor vandute pe piata americana s-a dublat anul trecut, ajungand la 64,8 milioane de bucati, potrivit sursei citate.
Cifrele sunt cu atat mai ingrijoratoare cu cat veniturile din publicitate si din editiile tiparite ale magazinelor au scazut cu circa 20% fata de perioada lor de varf de ma mojlocul deceni