LICITAȚIE CFR PENTRU PUBLICITATE. CFR Călători va organiza în data de 21 martie 2013, ora 10:00, procedura de licitație deschisă cu strigare liberă a prețului – prin Bursa Română de Mărfuri, pentru încheierea contractului de vânzare spații publicitare, scrie HotNews.ro, care citează compania. Conform contractului, care se va inchjeia pe doi ani, CFR Călători va pune la dispoziție spații “în vederea realizării de către firma contractantă a activităților de publicitate pe biletele de tren față și verso, a activitatiilor de difuzare de materiale publicitare la casele de bilete și în trenuri și activităților de tip ‘sampling’ în trenuri”.
CFR Călători organizează pe 21 martie o licitație pentru vânzarea de spații publicitare
TOPUL ADVERTISERILOR ÎN PRIMELE DOUĂ LUNI ALE ANULUI.Unilever, Procter&Gamble, Studio Moderna, Reckitt Benckiser și Kraft Foods au fost primele cinci companii care au acumulat cele mai mari volume de publicitate TV în intervalul 1 ianuarie – 28 februarie 2013. Consumul total de publicitate TV se situează la nivel celui de la începutul anului trecut, scrie Forbes România.
Piața de publicitate TV a adunat în primele două luni ale acestui an un buget de 280.843 de puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Volumul se situează la nivelul anului trecut (o creștere nesemnificativă de 1,2%). Pe baza GRP-urilor clienții publicitari cumpără publicitate la televiziuni.
Compania Unilever a fost cel mai mare cumpărător de audiență TV, cu un buget de 16.203 GRP’30 (target comercial), mai mare cu 7,2% față de aceeași perioadă a anului trecut. Pe următoarele locuri s-au plasat Procter&Gamble (14.837 GRP’30 – creștere de 7,2%), Studio Moderna (14.247 – creștere de 53,2%), Reckitt Benckiser (8.040 – scădere de 6,9%) și Kraft Foods (6.56, creștere de 45,6% ) și Romtelecom (6.195 – creștere de