Pacienții nemulțumiți de serviciile medicale de care beneficiază, de atitudinea cadrelor medicale sau de oricare alt aspect deranjant pe care îl întâlnesc atunci când sunt în incinta unei instituții spitalicești, vor avea posibilitatea să își spună nemulțumirile chiar în momentul în care au parte de acestea.
Coaliția Organizațiilor cu Afecțiuni Cronice din România a lansat Telefonul Pacientului. Începând de luna aceasta, gorjenii vor putea apela 0800800242 ori de câte ori sunt nemulțumiți de serviciile medicale de care beneficiază. Numărul de telefon este disponibil opt ore pe zi, iar apelul va fi preluat de un operator, iar ulterior, de problema semnalată, în funcție de caracterul acesteia, se vor ocupa autoritățile îndreptățite.
Pacienții nemulțumiți de serviciile medicale de care beneficiază, de atitudinea cadrelor medicale sau de oricare alt aspect deranjant pe care îl întâlnesc atunci când sunt în incinta unei instituții spitalicești, vor avea posibilitatea să își spună nemulțumirile chiar în momentul în care au parte de acestea.
Coaliția Organizațiilor cu Afecțiuni Cronice din România a lansat Telefonul Pacientului. Începând de luna aceasta, gorjenii vor putea apela 0800800242 ori de câte ori sunt nemulțumiți de serviciile medicale de care beneficiază. Numărul de telefon este disponibil opt ore pe zi, iar apelul va fi preluat de un operator, iar ulterior, de problema semnalată, în funcție de caracterul acesteia, se vor ocupa autoritățile îndreptățite.