Consiliul de Administratie al companiei Tarom a aprobat planul de management elaborat de conducerea executiva in sedinta Consiliului de Administratie de luni, care vizeaza care vizeaza trecerea pe profit incepand cu anul 2015.
Planul de management dezvoltat de conducerea executiva a pornit de la planul de administrare al companiei si vizeaza o serie de actiuni prin care Tarom va imbunatati rezultatul contabil al companiei in medie cu 100 milioane de lei in fiecare an, tintind obtinerea de profit incepand cu anul 2015, se arata intr-un comunicat al companiei.
Principalele masuri care vor fi implementate imediat se refera, printre altele, la cresterea productivitatii, eficientizarea structurii organizationale, armonizarea flotei si ajustarea capacitatii la cererea existenta pe piata, introducerea unui sistem automat de yield management, care va permite utilizarea unui mecanism mult mai eficient de stabilire a preturilor, cresterea vanzarilor pe site-ul propriu.
Va fi restructurata reteaua de rute, se va mari eficienta achizitiilor, va fi introdusa o noua procedura de alimentare cu combustibil pentru economisirea costurilor si vor fi inchise agentiile externe cu sediul in oras, compania continuand sa fie reprezentata in aeroporturi.
In orasele unde vor fi inchise birourile din centru, activitatile de vanzare vor fi preluate de agenti generali de vanzari (GSA – General Sales Agent).
In paralel cu implementarea masurilor mentionate mai sus, vor fi analizate mai multe oportunitati de utilizare a activelor companiei si de valorificare mai eficienta a fortei de munca ultracalificate pe care o detine compania.
Managementul va analiza transformarea anumitor departamente in centre de profit sau chiar unitati independente, vor fi maximizate beneficiile aduse de apartenenta companiei la SkyTeam, vor fi intr