Şase studente ale Facultăţii de Limbi şi Literaturi Străine din cadrul Universităţii din Bucureşti au câştigat cele mai mari premii la Programul Intensiv European NetAware, desfăşurat la Katowice, în Polonia, în perioada 23 februarie - 8 martie 2013, se arată într-un comunicat al Universităţii Bucureşti.
Cele şase masterande ale programului Cultura şi Limbajul Organizaţiilor Europene al Departamentului de Limbi Moderne Aplicate din Universitatea din Bucureşti au câştigat locurile I, II şi III, câte două pe fiecare dintre cele trei locuri, în cadrul unui program sprijinit de Google menit să lupte împotriva excluziunii sociale de toate tipurile, inclusiv digitală.
Pe locul întâi se află Andreea Hompoth şi Liliana Mocanu, al doilea premiu l-au câştigat Iulia Andreea Drăghici şi Aida Carmen Vlăduţ, iar pe locul trei se află Mădălina Elena Isac şi Dora Iuliana Petre.
"În primul rând am avut ocazia să iau contact cu „Google AdWords”, să învăţ noi strategii de marketing, să particip la cursuri livrate de profesori din toată Europa, dar şi să discut despre modalităţile în care diferite state europene se confruntă cu excluziunea digitală şi cu excluderea persoanelor cu dizabilităţi", a spus Andreea Hompoth.
Cele şase masterande ale Universităţii din Bucureşti au primit, de asemenea, certificate care atestă competenţa de a folosi instrumentul Google AdWords, un serviciu de publicitate bazat pe cuvinte cheie.
Programul Intensiv European NetAware este un proiect ce vrea să arate că tehnologia informaţiei şi a comunicaţiilor ar putea fi utilizate pentru a creşte gradul de conştientizare socială şi pentru a lupta cu excluziunea socială de toate tipurile.
Concurenţi din Olanda, Ungaria, Spania, Germania, Italia, Franţa, Polonia
La ediţia din acest an s-au ţinut cursuri şi ateliere şi au fost redactate şi prezentate rapoarte folosind program