Christian Heinzmann, belgianul care a fost numit manager privat la Tarom, a renegociat în primele două luni ale anului 12 contracte cu diverşi furnizori ai companiei, obţinând discounturi care scad costurile operatorului de transport aerian cu peste un milion de dolari anual.
"Vom continua discuţiile cu toţi furnizorii noştri şi sperăm că toţi vor înţelege situaţia în care ne aflăm şi ne vor acorda sprijinul necesar", a declarat Heinzmann, într-un comunicat transmis de Tarom.
Conducerea companiei TAROM va renegocia în total mai mult de 40 de contracte cu furnizorii existenţi, discuţiile urmând să aibă loc în următoarele luni.
Heinzmann, cetăţean belgian cu o experienţă de peste 25 de ani în industria aviatică, şi-a început mandatul la Tarom în noiembrie 2012, cu un contract pe patru ani, având funcţia de chief executive officer and accountable manager.
Şeful Tarom a afirmat la finele lunii februarie că au loc renegocieri cu toţi furnizorii companiei, în număr de 30-40, unele contracte fiind "şocante".
Compania aeriană de stat Tarom a transportat 2,19 milioane de pasageri anul trecut, trafic similar cu cel din anul anterior, în timp ce gradul de încărcare al aeronavelor a crescut la 66%, au anunţat reprezentanţii companiei.
Tarom a adunat în perioada 2008-2011 pierderi de peste 180 de milioane de euro, la afaceri anuale de 220 de milioane de euro.