Grasshoppers Zurich a organizat o inedită campanie de marketing, care le permite fanilor să-şi urmărească favoriţii dintr-un jacuzzi amplasat chiar lângă terenul de joc.
Vestea proastă pentru suporterii liderului din campionatul Elveţiei este că "tribuna" are locuri limitate, doar doi norocoşi beneficiind la fiecare meci de oportunitatea de a se relaxa în timp ce văd partida.
De asemenea, fanii sunt trataţi cu bere şi chiar pot să sărbătorească alături de jucători marcarea unui gol.
Campania a debutat la meciul din weekendul trecut pe care Grasshoppers l-a câştigat cu 3-1 în faţa celor de St. Gallen, rezultat în urma căruia echipa din Zurich îşi păstrează avansul de 2 puncte faţă de FC Basel.
Grasshoppers Zurich a organizat o inedită campanie de marketing, care le permite fanilor să-şi urmărească favoriţii dintr-un jacuzzi amplasat chiar lângă terenul de joc.
Vestea proastă pentru suporterii liderului din campionatul Elveţiei este că "tribuna" are locuri limitate, doar doi norocoşi beneficiind la fiecare meci de oportunitatea de a se relaxa în timp ce văd partida.
De asemenea, fanii sunt trataţi cu bere şi chiar pot să sărbătorească alături de jucători marcarea unui gol.
Campania a debutat la meciul din weekendul trecut pe care Grasshoppers l-a câştigat cu 3-1 în faţa celor de St. Gallen, rezultat în urma căruia echipa din Zurich îşi păstrează avansul de 2 puncte faţă de FC Basel.