Asociatia Pacientilor cu Afectiuni Hepatice din România (APAH-RO), împreună cu Alianta Pacientilor Cronici din România (APCR) au anuntat in 7 martie 2013, în cadrul unei conferinte de presă organizată la Institutul National de Boli Infectioase „Matei Bals” din Bucuresti, deschiderea unui call center dedicat pacientilor.
Astfel, dupa 15 martie 2013, linia telefonică este disponibilă, la tarif normal. De luni până vineri, în intervalul orar 10.00 – 16.00, un operator va fi la dipozitia apelantului, oferindu-i sfaturi si informatii utile, în limita competentelor sale. Când operatorul consideră că întrebarea si nevoia interlocutorului necesită ajutor specializat sau un răspuns laborios, ce nu pot fi oferite imediat, problemele ridicate telefonic vor fi directionate în timp util către medicii si specialistii cu care colaborează organizatia APAH-RO, astfel încât apelantul să primească răspunsul corect în maxim 72 de ore.
Daca doriti sa adresati o intrebare operatorilor nostri o puteti face la nr. de telefon 0268 47 44 00
În afara intervalului orar specificat, apelurile vor fi înregistrate, urmând ca operatorul să contacteze pacientul în cel mai scurt timp. Însă, cu conditia ca apelantul să-si lase pe înregistrare numele si numărul de telefon, pe lângă întrebarea la care caută un răspuns corect.
De asemenea, cei interesati de serviciile noastre ni se pot adresa si pe e-mail: hepatobv@gmail.com, unde pacientii pot face la rândul lor informări si pot trimite sugestii.
Pentru început, această linie telefonică va fi dedicată pacienţilor cu afecţiuni hepatice, dar în cel mai scurt timp va fi accesibilă pentru mai multe patologii, precum cancer, hemofilie, boli autoimune sau diabet.
“Call Center e important pentru dirijarea pacientului în primii paşi în lupta cu boala, pentru informarea lui cu privire la drepturile şi obligaţiile pe