Studenţii şi masteranzii au posibilitatea să se înscrie la stagii de pregătire organizate de reprezentanţii a şase firme din ţară, dar şi de peste hotare. Tinerii văd cu ochi buni această şansă şi speră să se angajeze în firma în care vor învaţa tainele meseriei.
Faptul că marile firme de pe piaţă sunt dispuse să îi ia în practică îi încântă pe studenţii clujeni. Ei nu sunt, însă, dispuşi să muncească în orice condiţii şi spun că ar prefera să primească şi un mic "salariu", deoarece firmele care participă la astfel de târguri îşi permit.
Reprezentanţii firmelor sunt şi ei încântaţi să recruteze tineri pe care să îi pregătească o anumită perioadă de timp. Majoritatea societăţilor ajung chiar să-i angajeze pe cei mai buni. "Venim cu o ofertă predefinită de posturi, dar mult mai important e să discutăm cu ei şi apoi să le propunem nişte posturi pe care iniţial nu le prevăzusem. În momentul acesta avem şase posturi şi şase stagii. La noi, stagiile durează două sau trei luni, ni se pare mai rezonabil decât trei săptămâni ca să identificăm potenţialul", a explicat Anca Eraşcu, specialist recrutare Michelin.
La ediţia din acest an a Târgului Studentship, organizat la Universitatea Tehnică, participă şase firme din ţară şi de peste hotare, care acceptă pentru internship circa 30 de studenţi. Târgul mai este deschis şi miercuri, 13 martie, la sediul Universitatii Tehnice de pe B-dul Muncii 103-105, între orele 10:00 şi 16:00.
La ediţia de anul trecut a târgului, peste 800 de studenţi au depus CV-urile în speanţa de a face practică la o firmă de renume şi circa 20 au fost selectaţi.