Astăzi, femeile sunt victimele unei societăţi în cadrul căreia stresul joacă un rol major, relatează „The Huffington Post“. Cum să scapi de tensiunea acumulată la serviciu? Transformă-ţi colegii în prieteni de nădejde, stabileşte-ţi clar obiectivele de lucru şi nu-ţi neglija viaţă socială, aceastea sunt câteva dintre ingredientele reţetei ce elimină agitaţia din viaţa ta.
Potrivit Asociaţiei Americane de Psihologie, femeile prezintă, în prezent, un nivel mai ridicat de stres faţă de bărbaţi, pentru că ele se consideră subapreciate la muncă, prost plătite şi, nu în ultimul rând, supuse unei tensiuni majore pe durata unei zile de lucru.
Publicaţia „The Wall Street Journal“ a reprodus, în cadrul unui articol numit „Stresul la birou“, o cercetare ce însuma o serie de statistici privind stresul la care oamenii sunt supuşi atunci când lucrează. Aproximativ 32 % dintre femeile intervievate au mărturisit că angajatorii nu le oferă destule oportunităţi de promovare, în timp ce 38% dintre reprezentantele sexului frumos au declarat că nu primesc „salarii adecvate muncii prestate“ în comparaţie cu bărbaţii.
În plus, femeile care au un job stresant pot să aibă un atac de cord sau se confruntă cu atacuri de apoplexie.
Cum să faci faţă stresului la locul de muncă
Stresul influenţează modul în care oamenii îşi desfăşoară activitatea şi, de cele mai multe ori, este principalul motiv pentru care mulţi decid să demisioneze. Cum ar trebui să luptăm contra acestei boli psihicie? Cotidianul american „Huffington Post“ a găsit răspunsul la această întrebare şi oferă cititorilor câteva tehnici de gestionare a stresului.
Ţine cont de lucrurile bune
Există foarte multe zone care necesită îmbunătăţiri, dar nu te poţi axa pe toate şi nici nu poţi să mulţumeşti pe toată lumea. Trebuie să te concentrezi pe ceva anume, de preferat, lucrurile ce-