Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a publicat anunţul pentru contractul de concesiune a autostrăzii sau drumului expres Craiova-Piteşti, cu o lungime de 121 de kilometri şi un cost estimat la circa 7,3 miliarde lei (1,7 miliarde de euro). Decizia privind varianta care se va alege pentru această şosea, fie autostradă, fie drum expres, va fi luată în urma etapei de dialog competitiv cu candidaţii preselectaţi.
Autostrada sau drumul expres dintre Craiova şi Piteşti va deservi cele două mari uzine auto din sudul ţării, Ford Craiova şi Dacia Piteşti, precum şi fabrica de anvelope Pirelli şi producătorul de aluminiu Alro, ambii situaţi în municipiul Slatina. Noua şosea va porni din varianta de ocolire nord a municipiului Craiova, mergând mai departe prin judeţele Dolj, Olt şi Argeş şi racordându-se în final cu autostrada Bucureşti-Piteşti.
Firmele interesate să depună oferte pentru proiectarea, finanţarea, construcţia şi operarea acestei şosele au termen limită pentru depunerea candidaturilor data de 8 mai.
Publicarea anunţului de concesiune pentru şoseaua Craiova-Piteşti vine la scurt timp după ce au fost anunţaţi şi candidaţii pentru contractul de concesiune a autostrăzii Comarnic-Braşov şi a inelului de centură sud al Capitalei, ce va fi construit la standard de autostradă.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a publicat anunţul pentru contractul de concesiune a autostrăzii sau drumului expres Craiova-Piteşti, cu o lungime de 121 de kilometri şi un cost estimat la circa 7,3 miliarde lei (1,7 miliarde de euro). Decizia privind varianta care se va alege pentru această şosea, fie autostradă, fie drum expres, va fi luată în urma etapei de dialog competitiv cu candidaţii preselectaţi.
Autostrada sau drumul expres dintre Craiova şi Piteşti va deservi cele două mar