Spotul realizat de Next Advertising pentru Poliția Rutieră în care câinii ne arată că strada se traversează prin locurile marcate a făcut înconjurul lumii. Paginademedia.ro prezintă în continuare un studiu de caz al campaniei.
Mesajul spotului “Câinii” – “Dacă ei pot, toată lumea poate. Traversaţi prin locurile marcate” a fost tradus în peste 20 de limbi străine.
Obiectivele campaniei:
Responsabilizarea şi atenţionarea tuturor pietonilor cu privire la riscurile nerespectării regulilor de circulaţie, care sunt valabile şi pentru ei, nu numai pentru şoferi.
Scăderea numărului de victime în urma accidentelor din spaţiul urban (acolo unde ponderea accidentelor cauzate de pietonii care traversează necorespunzător este foarte
mare).
Strategie:
Pentru a comunica un mesaj educativ care să capteze atenţia publicului au fost folosite personaje şi imagini reale. Scenele s-au filmat exact aşa cum au fost pândite şi/sau surprinse cu telefoanele mobile.
Implementare
Mesajul spotului a fost comunicat către un public eterogen, care se regăseşte atât în mediul online cât şi offline. Pentru aceasta, au fost folosite următoarele canale de comunicare:
Unde în afara țării a putut fi vizionat spotul cu câini?
Ce rezultate, în materie de difuzare, a avut spotul în țară?
Spotul realizat de Next Advertising pentru Poliția Rutieră în care câinii ne arată că strada se traversează prin locurile marcate a făcut înconjurul lumii. Paginademedia.ro prezintă în continuare un studiu de caz al campaniei.
Mesajul spotului “Câinii” – “Dacă ei pot, toată lumea poate. Traversaţi prin locurile marcate” a fost tradus în peste 20 de limbi străine.
Obiectivele campaniei:
Responsabilizarea şi atenţionarea tuturor pietonilor cu privire la riscurile nerespectării regulilor de circulaţie, care sunt valabile şi pentru ei,