Vineri, 15 martie 2013, incepand cu ora 19:00, la Carturesti Palas Mall, va avea loc cea de-a VIII-a editie a evenimentului Cafeneaua Publica organizat de Fundatia Comunitara Iasi. La aceasta editie se va discuta despre implementarea de strategii de marketing eficiente la nivelul institutiilor de cultura iesene.
Invitatul special al serii va fi Beatrice Rancea, Director al Operei Nationale Romane din Iasi ce va oferi exemple de bune practici in domeniul promovarii unei institutii de cultura cu renume international.
Studentii pasionati de marketing si comunicare vor propune campanii de promovare a Muzeului Literaturii Romane .
Pe langa posibilitatea de a intra in contact cu speakeri cu notorietate in domenii de interes pentru comunitatea ieseana, Cafeneaua Publica isi propune si sa incurajeze actul de a dona, precum si spiritul de initiativa. Participantii la eveniment vor fi incurajati sa doneze o suma de minim 10 lei ce va fi folosita pentru a finanta unul dintre proiectele propuse in cadrul editiei.
Trei echipe de studenti si masteranzi de la Universitatile Al. I Cuza si Gh. Asachi au lucrat, timp de doua saptamani, la cate o strategie de promovare a Muzeului Literaturii Romane. In seara de 15 martie, acestia isi vor prezenta proiectele in fata participantilor iar una dintre echipe va fi declarata castigatoare, printr-un sistem de votare. Proiectul castigator va fi implementat de echipa propunatoare cu ajutorul sumei de bani stransa de la participanti si dublata de Fundatia Comunitara Iasi.
Foto: cinemagia.ro Tag-uri: Beatrice Rancea, Carturesti, Palas, Iasi
Vineri, 15 martie 2013, incepand cu ora 19:00, la Carturesti Palas Mall, va avea loc cea de-a VIII-a editie a evenimentului Cafeneaua Publica organizat de Fundatia Comunitara Iasi. La aceasta editie se va discuta despre implementarea de strategii de marketing eficiente