Atât Dacia, cât și Ford sunt în centrul atenției la cea de-a 83-a ediție a Geneva Motor Show. Logan MCV atrage atenția prin noul design exterior, habitaclul spațios și destul de bine dotat pentru nivelul său de preț, în timp ce EcoSport este vedeta standului Ford
Este destul de greu să ai pretenția de a fi tratat ca o vedetă atunci când, la doar câțiva pași, strălucesc modele precum Volkswagen Golf GTi, Rolls-Royce Wraith, Bentley Flying Spur, BMW Seria 3 GT sau Mercedes-Benz CLA. Cu toate acestea, atât standul Dacia cât și cel al Ford - producători care au uzine în România - au atras, încă din prima zi a expoziției auto de la Geneva, o mulțime pestriță de jurnaliști, reprezentanți ai concurenței, potențiali clienți sau simpli privitori. Dacă în cazul Dacia, înghesuiala din momentul conferinței de presă destinată prezentării modelelor Logan MCV și Duster Aventure a fost generată de curiozitatea multora de a vedea ce minuni mai poate face cuplul franco-român cu niște costuri pe care alții le includ în buget la capitolul „altele“, la standul Ford, vizitatorii au fost curioși să descopere micul SUV cu care americanii speră să dea lovitura într-un segment de piață pentru care ei estimează o dublare a vânzărilor în următorii cinci ani.
„Spațiu la preț accesibil“ alături de „personalitate“
Conform oficialilor Dacia, noul Logan MCV este o completare logică a gamei de produse a companiei, după apariția modelelor Lodgy, Dokker, Logan și Sandero. Pentru unii însă, această idee pare oarecum ciudată, având în vedere că breakul se adresează unui grup de clienți foarte asemănător celui care ar putea fi atras de vehiculele produse în Maroc (Lodgy și Dokker). Va fi extrem de interesant de observat ce „găselnițe“ de marketing vor folosi oficialii Dacia pentru a elimina riscul canibalizării.
Principala surpriză oferită de noul Logan