Casa de modă H&M, al doilea retail de îmbrăcăminte la nivel global, şi-a continuat aventura în domeniu şi a deschis, vineri, pe Regent Street în Londra, primul outlet high concept cu piese vestimentare influenţate de bloggerii de modă.
Produsele pe care H&M doreşte să le ofere sunt creaţii manuale, realizate într-un singur exemplar pentru adeptele modei cosmopolite. Suedezii au vrut să fondeze un brand premium bazat pe atitudinea afişată de reprezentantele sexului feminin, care este atât de influenţată de mass-media şi blogging.
Cu un spaţiu de 1.200 de metri pătraţi, noul magazin se deosebeşte de celelalte 2.800 ale casei de modă împrăştiate pe hartă, dar şi de brandul secundar COS lansat în Marea Britanie, în anul 2007, prin intermediul căruia H&M vrea să cucerească un segment superior de piaţă.
Cum îşi propun suedezii să revoluţioneze moda? Indiciul principal este chiar numele outletului, H&M & Other Stories, adică o linie vestimentară ce îşi trage influenţele din mai multe domenii sociale, numite generic „alte poveşti“.
Astfel, produsele comercializate, precum cosmeticele, pantofii, genţile, bijuteriile şi îmbrăcămintea nu vor fi inspirate de trendurile lansate pe marile podiumuri de modă şi nici nu vor fi catalogate ca piese must-have.
Foto Produsele comercializate în cadrul primului magazin high concept H&M
„Am vizitat mai multe metropole pentru a vedea cum mass-media şi industria online influenţează trendurile promovate de moda urbană“, a explicat directorul de creaţie Sara Hilden-Bengtsson. „Femeile produc piese diferite faţă de acum 10-15 ani. Astăzi, ele îşi făuresc propria poveste, apelând la stilul personal şi la simţul modei dobândit“, a adăugat ea.
Conceptul bradului a plecat de la ideea potrivit căreia femeia îşi modelează propria imagine, fiind inspirată de site-uri ce vând produse online, precum eB