O delegaţie a Şcolii pentru deficienţi de auz „Stefan Decanski” din Belgrad, Serbia, se află în vizită la Şcoala Gimnazială Specială „C. Păunescu” până vineri, 15 martie.
Cu acest prilej, profesorii se vor strânge astăzi, de la ora 15, în jurul unei mese rotunde, pentru a discuta despre rolul mijloacelor media în integrarea şi acceptarea socială a adolescenţilor speciali. Vizita sârbilor vine în contextul în care, începând cu acest an şcolar, insituţia ieşeană a devenit membră a Academiei Şcolilor Central Europene, după ce a implementat proiectul „Voci media pentru adolescenţi speciali”. Programul a avut ecou, fiind declarat câştigător în urma unei competiţii de granturi. „Prin proiectul nostru, dorim să asigurăm vizibilitatea adolescenţilor speciali, care, pe lângă preocupările, dorinţele şi grijile oricărui adolescent, mai au de înfruntat şi alte provocări de viaţă”, afirmă Sorin Gabriel Dănilă, directorul şcolii. Academia Şcolilor Central Europene este o iniţiativă a Fundaţiei ERSTE, susţinută la nivel naţional de către Comisia pentru UNESCO din cadrul Ministerului Educaţiei.
O delegaţie a Şcolii pentru deficienţi de auz „Stefan Decanski” din Belgrad, Serbia, se află în vizită la Şcoala Gimnazială Specială „C. Păunescu” până vineri, 15 martie.
Cu acest prilej, profesorii se vor strânge astăzi, de la ora 15, în jurul unei mese rotunde, pentru a discuta despre rolul mijloacelor media în integrarea şi acceptarea socială a adolescenţilor speciali. Vizita sârbilor vine în contextul în care, începând cu acest an şcolar, insituţia ieşeană a devenit membră a Academiei Şcolilor Central Europene, după ce a implementat proiectul „Voci media pentru adolescenţi speciali”. Programul a avut ecou, fiind declarat câştigător în urma unei competiţii de granturi. „Prin proiectul nostru, dorim să asigurăm vizibilitatea adolescenţilor speciali, c