Studiu eBay: dezavantajele advertisingului pe Google. MasterChef, din nou lider de audienta. Realitatea TV va inceta campania impotriva Kantar. Teatru TV a debutat cu “ Doctori de femei”. Adriana Bahmuteanu, revoltata de comportamentul jurnalistilor de la Antena 2. The Guardian trateaza problema cinematografiei romanesti. Acestea sunt titlurile Revistei presei despre presa din 14 martie.
Mediafax: MasterChef, din nou lider de audienta. Cea de-a doua editie a sezonului actual din emisiunea “MasterChef” a fost din nou lider de audienta pe publicul comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18-49 de ani. “MasterChef” a obtinut 14,9 puncte de rating si 27,8% cota de piata. Minutul de maxima audienta a fost intregistrat la 21.39, cand ProTv a obtinut 18,3 puncte de rating si 32,9% cota de piata.
Hotnews: Realitatea TV va inceta campania impotriva Kantar. Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor a avut discutii cu reprezentantii Realitatea Media si a fost de acord sa “inceteze campania” impotriva serviciului Kantar. Comunicatul ARMA arata ca reprezentantii Realitatea si-au expus punctele de vedere in cadrul discutiilor de azi, dar ca acestea vor fi dezbatute in Adunarea Generala a asociatiei de pe 20 martie.
Guardian: Studiu eBay: dezavantajele advertisingului pe Google. Un studiu al site-ului eBay arata ca multe companii “irosesc” miliarde de dolari cumparand publicitate prin intermediul cuvintelor cheie de pe Google. Studiul arata ca investitiile companiilor in acest tip de advertising nu au un efect prea mare asupra vanzarilor. In Marea Britanie, sumele cheltuite pe publicitate se ridica la 3 miliarde de lire pe an, bani din care Google incaseaza aproximativ 90%, arata studiul. “ Rezultatele arata ca reclamele cu numele brandului (atunci cand companiile cumpara reclame pentru cautarea numelui lor) nu aduc beneficii pe termen scurt”, au