A doua emisiune MasterChef din noul sezon a fost depășită din nou de serialul Suleyman Magnificul, deși, față de săptămâna trecută, showul culinar a avut audiențe mai bune cu câteva sute de mii de telespectatori pe minut.
Emisiunea culinară de pe Pro TV a fost după serialul turcesc difuzat de Kanal D atât la nivel național, cât și în mediul urban.
Ca și săptămâna trecută, MasterChef a avut un avans în fața lui Suleyman la publicul comercial, între 18 și 49 de ani.
Paginademedia.ro vă prezintă datele de audiență pe intervalul celei de-a doua ediții MasterChef din acest sezon:
LA NIVEL NAȚIONAL: Concurenții de la MasterChef au fost văzuți de 2,1 milioane de români în fiecare minut (un plus de aproximativ 400.000 de români față de săptămâna trecută). În același timp, la Suleyman Magnificul se uitau, în fiecare minut, peste 2,5 milioane de telespectatori din toată țara.
LA NIVEL URBAN: Aproape 1,2 milioane de telespectatori din mediul urban erau în fiecare minut pe MasterChef (plus 200.000 față de săptămâna trecută). Pe intervalul programului de pe Pro TV, la Kanal D se uitau 1,44 milioane de orășeni.
SEGMENTUL COMERCIAL: Pro TV a fost pe primul loc doar pe segmentul comercial – 18-49 de ani. La MasterChef, 832.000 de telespectatori pe minut au fost din această zonă de public (14,9 rating pe segment). Pe Kanal D, 677.000 de persoane erau din targetul comercial (12,2 rating).
Audiența posturilor TV luni, 12 martie, pe intervalul emisiunii MasterChef: Audiențele de la prima ediție MasterChef din acest sezon, AICI.
Citește și:
A doua emisiune MasterChef din noul sezon a fost depășită din nou de serialul Suleyman Magnificul, deși, față de săptămâna trecută, showul culinar a avut audiențe mai bune cu câteva sute de mii de telespectatori pe minut.
Emisiunea culinară de pe Pro TV a fost după serialul turcesc dif