Facebook a apelat la bunele metode clasice pentru a-şi crea noul News Feed. A aşezat pe un panou alb multe poze şi informaţii, apoi şi-a pus angajaţii să le ordoneze după cum le-ar prefera dispuse. Ceea ce a rezultat a fost prezentat drept noul News Feed, noua faţă a Facebook.
Cei mai mulţi utilizatori s-au plâns de interfaţa încărcată pe care a căpătat-o fluxul lor de ştiri (cunoscut şi ca News Feed). Aceste plângeri au ajuns la echipa care se ocupă de această componentă a Facebook şi astfel a început redesenarea. Oamenii nu au indicat precis ce ar vrea sau sugestiile au fost prea multe pentru a fi respectate, astfel că angajaţii au apelat la majoritate, descrie compania într-un articol pe blog.
A fost adunat un grup de oameni care să fie puşi să arate ce anume vor să vadă pe News Feed. Echipa a folosit în cercetare metode din psihologie şi antropologie. Unii oameni au spus că ar renunţa la ceea ce publică paginile (probabil că like-ul oferit a fost din curtoazie), iar alţii au spus că ar renunţa la lucrurile banale pe care le publică prietenii, cum ar fi ce jocuri apreciază sau ce muzică ascultă. Cei mai mulţi, însă, au spus că ar alege să renunţe la micile actualizări despre mesajele la care au comentat sau pe care le-au apreciat prietenii lor.
Din toată această cercetare, mai mult sau mai puţin ştiinţifică, a reieşit că cel mai bine e ca Facebook să furnizeze diverse fluxuri - pentru muzică, pentru prieteni etc. Pentru a vedea care feed e mai important pentru utilizatori, echipa a apelat la, se poate spune, amestecarea unui pachet de cărţi. Numai că, în cazul acesta, cărţile au fost foi tipărite cu informaţii şi poze. Foto Facebook are un nou News Feed
Participanţii le-au primit şi au trebuit să le aleagă pe cele interesante. Cele mai apreciate categorii au fost cele cu fotografii, apoi au fost cele în care erau oameni apropiaţi de subi