Şefa Casei Judeţene de Pensii a primit în audienţă, în medie, cinci ieşeni zilnic, pe parcursul anului trecut. Potrivit raportului de activitate pe anul 2012, peste 2000 de ieşeni au trecut pragul celor trei directori de la vârful CJP Iaşi.
Dintre aceştia, 1379 au dorit să discute cu directorul Adriana Grecu, 157 cu directorul adjunct de la Direcţia Economică, iar 525 cu directorul adjunct de la Direcţia Stabiliri Pensii. „Conducerea instituţiei a primit în audienţă anul trecutun număr de 2.061 persoane, majoritatea vizând probleme legate de pensii. S-a asigurat un serviciu public de calitate în beneficiul cetăţenilor prin îndeplinirea tuturor obiectivelor instituţiei, având ca suport comportamentul profesionist bazat pe respect, corectitudinea şi amabilitatea funcţionarilor”, a notat directoarea Adriana Grecu în raport. Totodată, în decursul anului trecut, peste 40.000 de ieşeni au trecut pragurile punctelor de informare ale CJP, iar 175 de persoane au solicitat informaţii cu ajutorul e-mail-urilor. Au fost consiliate peste 18.500 de persoane pe probleme de pensii şi asigurări sociale, iar alţi aproximativ 13.000 de ieşeni au primit răspuns la petiţiile trimise pe adresa instituţiei. Faţă de anul 2011, numărul petiţiilor depuse la CJP Iaşi a cunoscut o creştere de circa 1000 de adresări.
Şefa Casei Judeţene de Pensii a primit în audienţă, în medie, cinci ieşeni zilnic, pe parcursul anului trecut. Potrivit raportului de activitate pe anul 2012, peste 2000 de ieşeni au trecut pragul celor trei directori de la vârful CJP Iaşi.
Dintre aceştia, 1379 au dorit să discute cu directorul Adriana Grecu, 157 cu directorul adjunct de la Direcţia Economică, iar 525 cu directorul adjunct de la Direcţia Stabiliri Pensii. „Conducerea instituţiei a primit în audienţă anul trecutun număr de 2.061 persoane, majoritatea vizând probleme legate de p